Також ми пропонуємо такі продукти :
Блуза жіноча MEDICINE RS22-BLD040 Колір М'ятний
Оберіть колір:
Оберіть розмір:
Таблиця розмірів
Модель із застібкою на блискавку виготовлена із гладкого трикотажу.
Вільний фасон.
Врізні кишені.
Застібається на блискавку.
Оздоблення у вигляді стяжки.
Модель з капюшоном.
Ширина під рукавами: 60 см.
Довжина: 65 см.
Параметри вказані для розміру S.
Склад:70% бавовна, 30% поліестер
Замовити товар
На сайті є можливість відбирати товар за категоріями та типом. Сортувати товар можна за ціною,за назвою кольору, та за найменуванням.
Товар що Вас зацікавив слід натиснути "Помістити в кошик".
Перед оформленням замовлення в "Кошику" можна знімати помітки з товару, який ви передумали купувати.
Внизу "Кошика" спрацьовує автоматичний підрахунок суми обраного товару.
Для оформлення замовлення достатньо заповнити форму, що появляється після того як в "Кошику" клікнути по кнопці "Оформити замовлення".
Непідтверджене замовлення скасовується автоматично через три дні.
Оплата товару
Способи оплати в магазині MEDICINEWEAR
MEDICINE піклується про кожного покупця, тому ви можете скористатися готівковим і безготівковим способом оплати: оплатити товар при замовленні чи в момент його отримання. Щоб зробити ваш онлайн-шопінг приємнішим, ми додали кілька способів замовлення:
- Онлайн оплата банківською карткою
- Оплата у відділеннях «Нової пошти»
- Оплата готівкою кур'єру «Нової пошти»
Онлайн-оплата банківською картою
Для карт Visa та MasterCard можна повністю оплатити замовлення в момент його оформлення, це безготівкова оплата.
Вона економить ваш час, тому що в поштовому відділенні вам потрібно буде просто забрати замовлення, пред'явивши документ, що підтверджує особу одержувача.
LiqPay
Оплата відбувається за допомогою платіжної системи LiqPay на сайті.
Оплата на карту Приватбанку
Оплата повної суми за товар або попередня оплата замовлення. Реквізити карти:
реквізити розрахункового рахунку UA983052990000026005011006994;
номер картки 4246001004126466;
призначення платежу: “попередня оплата замовлення №__“.
Увага! Всі замовлення надсилаємо за умови попередньої оплати покупцем витрат на поштового оператора (далі - поштових послуг).
Факт здійснення Покупцем/Платником попередньої оплати поштових послуг на розрахунковий рахунок Продавця є одночасно згодою і дорученням Продавцю здійснити за рахунок суми такої попередньої оплати оплату вартості поштових послуг за доставку і повернення замовленого товару Продавцю у випадку відмови від замовленого в Інтернет-магазині товару або його неотримання з будь-яких причин у строки встановлені таким поштовим оператором.
У випадку повернення товару клієнтом, комісія, сплачена NovaPay поверненню не підлягає.
Оплата готівкою кур'єру
Ви можете оплатити замовлення кур'єру НП готівкою, коли отримаєте та перевірите посилку.
Оплата готівкою у відділеннях «Нової пошти»
При отриманні посилки у відділеннях «Нової Пошти» ви можете розрахуватися готівкою.
Завдяки такому різноманіттю ви можете бути впевнені в безпеці онлайн-шопінгу. Вибирайте зручний спосіб оплати й економте свій час!
Доставка товару
Способи доставки
- Адресна доставка по Україні до дверей: термін доставки 1-5 днів, мінімальна вартість від 90 грн.
- Самовивіз з магазину
- Доставка у відділення «Нової пошти»: термін доставки 1-5 днів, мінімальна вартість від 80грн.
Адресна доставка по Україні до дверей
Можлива кур'єрською службою «Нова пошта» як післяплатою, так і по 100% передоплаті. При відправці післяплатою одержувач додатково сплачує комісію «Нової пошти» за відправку грошей назад.
Ваше замовлення буде відправлене наступного дня після замовлення. Доставка займає орієнтовно до 7 днів. Оплатити товари ви зможете за допомогою карт VISA/Mastercard онлайн на сайті при оформленні замовлення.
Самовивіз з магазину
Ви можете забрати товар з магазину за адресою:
- м. Рівне вул. О.Борисенка, 1. Графік роботи: з 10.00 до 20.00;
- м. Ужгород пл. Театральна, 9. Графік роботи: з 10.00 до 19.00;
- м. Львів вул. Городоцька, 179. Графік роботи: з 10.00 до 19.00.
Доставка «Новою поштою»
Замовлення, оформлені до 17:00, ми передаємо службам доставки «Нова пошта» в той же день. Замовлення, оформлені після 17:00 — ми передаємо на наступний день.
Обмін та повернення
Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р.
Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковування й відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження й отримання страхової суми компанією перевізника.
Вимоги до повернення товару
- збережено документ, що підтверджує оплату;
- товарний вигляд і упаковування продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
- товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;
- товар складений в упаковування таким же чином, як і при отриманні;
- товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу reporter.rivne@gmail.com
Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 18:00 в робочі дні:
- +38 (067) -374-05-58
Категорії товарів, які можна / не можна повернути й обміняти:
- жіноча білизна (труси), купальники;
- чоловіча білизна (труси);
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- рукавички.
Можна повернути чи обміняти
- новий товар без слідів експлуатації впродовж 14 днів з моменту купівлі;
- новий товар, у якому вам не підійшов колір або розмір;
- товар не відповідає опису або фото;
- товар неналежної якості.
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковування, товарний чек (або видаткову накладну).
У разі відсутності аналогічного товару на обмін у продажу, ви маєте наступні варіанти:
- розірвати договір купівлі-продажу та повернути товар, отримавши повернення сплачених за товар коштів;
- здійснити обмін товару на аналогічний, якщо він з'явиться в продажу. У такому разі ми повідомимо вас у день його надходження.
Не можна повернути чи обміняти
Відповідно до Закону України Про захист прав споживачів інтернет-магазин може відмовити споживачеві у проведенні обміну або поверненні товару у таких випадках:
- минуло понад 14 днів з дати придбання, і товар не має суттєвих дефектів;
- передача товару відбулася менше ніж 14 днів тому, але товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- товар має механічні пошкодження, упаковування пошкоджене, під час експертизи виявлено, що дефекти товару виникли з вини покупця, присутні, ознаки стороннього втручання (розпакування, спроба ремонту) та інше;
- товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- при поверненні (обміні) товару, який був придбаний у комплекті за спеціальною ціною (знижкою на комплект), повернення (обмін) здійснюється на весь комплект товару;
- товар належить до категорії, яка не підлягає обміну й поверненню.
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172
Непродовольчі товари:
- рукавички
- білизна
- панчішно-шкарпеткові вироби
Терміни та умови повернення коштів
Провести повернення грошових коштів ми зможемо протягом 1-2 робочих днів і не пізніше7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для перевірки його цілісності та працездатності.
Повернення коштів здійснюється переказом на картку клієнта.
Фізичне розташування, де можна зробити повернення товару
Повернути товар можна:
- у пункті самовивозу (магазин знаходиться за адресою: м. Рівне вул. О. Борисенка, 1. Графік роботи: з 10.00 до 20.00);
- надіслати товар службою «Нова пошта».
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину:
- Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару та чеками.
- Написати заяву на повернення.
- Принести чек з нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою.
- Принести товар з не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає.
- Зателефонувати нам чи написати на електронну пошту і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу.
- Написати заяву на повернення.
- Вкласти чек з нашого магазину, який ви отримали разом з покупкою.
- Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає.
Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новоюпоштою»
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
На жаль, завжди може виникнути непередбачена ситуація. Якщо ви виявите щось підозріле, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.
Захист особистої інформації
Інформуємо Вас про те, що особисті дані наших клієнтів зберігаються в базі даних компанії Юнітек за адресою: "Юнітек" вул.Липинського, 54 м.Львів Україна. Особисті дані збираються і обробляються з метою реалізації статутної господарської діяльності компанії, розсилки інформації про рекламні та промоційні акції Medicine та їх партнерів. Обробка та використання бази даних здійснюється згідно з положеннями закону про захист персональних даних. Ми маємо право на надання персональних даних клієнтів своїм партнерам в рекламних та промоційних цілях з дотриманням вимог, зазначених в положеннях закону про захист персональних даних, а також, операторам мобільного зв'язку (тільки номери мобільних телефонів) для відправки СМС з інформуванням клієнтів про статус замовлення.
Кожен клієнт залишає за собою право доступу до персональних даних, право на внесення змін, а також на потребу зупинити обробку даних. Ми приділяємо велику увагу захисту та обробці Ваших персональних даних відповідно до законодавства, зокрема до Загального Регламенту щодо захисту даних в ЄС від 27 квітня 2016 року (англ. General Data Protection Regulation). Наша мета - якнайповніше інформувати Вас щодо обробки Ваших даних і , в такий спосіб, надати Вам можливість захистити власні права відповідно до чинного законодавства.